Alla inlägg den 12 mars 2015

Av linda - 12 mars 2015 22:08

 

jag fick äran att få prova på minicare och jag är nöjd med dem vi är ju flera i familjen som har eksem.

elissa är jätte torr och jag har inte riktigt hittat något bra till henne ,men nu har jag de .


Minicare kräm är för extra torr hud och eftersom jag är en rikigt torr boll så var denna perfekt till mig ,mina eksem har minskat jätte mycket och det är verkligen super, rekomenderar verkligen denna om man som jag är jätte torr ochhar eksem

Minicare washlotion  använde denna till kroppen ,men oxå till händerna istället för vanlig tvål.rikigt bra inga torra händer längre.

minicare mini mousse denna bara älskar jag har haft stora problem med att hitta något bra till min flicka på snart 4 månader ,men denna är hon inte torr längre .hon var så torrr innan att hon blev vit i huden i pannan var hon jätte torr men inte mer .

minicare baby oil vi använde den i badvattnet i vår bebis balja och den är oxå jätte bra.

minicarebaby zinc cream. är bra den med  vid blöjbytten,super bra att det är en kork på den som inte man behöver skruva av och på vilket jag tycker är bökigt annars när man håller på att bytta.


jag kommer fortsätta med dessa produkterna till hela familjen .är verkligen kanon önskade bara att jag hade vetat innan hur bra de är för då  hade jag inte behövt  lägga tid på att leta efter något som funkar.

tack loppi för att jag fick testa dessa   

Av linda - 12 mars 2015 15:21

I söndags var vi hos min mormor och fikade.
Tog en ny bild på min mormor och elias jag la ut den på facebook , men som vanligt så fick jag negativa kommentarer för att varför han har napp på bilden hade varit finare utan.jag ska väll kunna lägga ut vilka bilder jag vill .tycker man inte om bilden kan man välja att skrolla förbi den , tro mig de är inte första kommentaren jag fått.förstår inte den negativiteten för andras bilder.vi behövde en ny bild den andre är så gammal, mwn jag måste väll ta en ny bild så folk kan hålla käften.

Jag tycker bilden är fin.
Vi har en lite rymmare här hemma så fort hon får tillfälle tar hon på sig mössan och öppnar dörren

Vi har ju fått vår nu och sol det är vi inte bortskämda med så vi har varit ute mycket

Idag har vi höll oss inne.
Fast det är fint väder.behövde sotera här.barnens klöder och mina kläder.evighets göra hade hällst sluppigt göra de.äntligen ikväll kommer familjen annorlunda igen.det är torsdag i dag men vi kör på tacos ändå.taco torsdag.
Nu blir det snart dax att fixa i ordning här.
Ha det bra Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards