Alla inlägg den 6 april 2015

Av linda - 6 april 2015 17:45

I fredags komm pontuz hit och stannade till i lördags.så kul att ha han här och alla var jätte glada över att äntligen få träffa store bror igen.vi tog ju så klart en syskon bild när vi var hos min mormor och hälsade på.hon blev jätte glada när vi komm.

Vi tog många bilder denna tyckte jag blev bäst tills jag tittade lite närmre på bilden.

Han räcker tunga lille busen.
Jag har druckit något som jag tyckte var super gott.

Fanns bara lite kvar i flaskan för hela familjen tycker om den.
Igår var jag och tränade igen hade ju fryst mitt medlemskap egtersom jag inte klarade av stt träna , men nu så det blev afrikansk dans och på onsdag blir det ett pass zumba har saknat träningen massor.
Vet ni äntligen läser jag dessa man fastnar i böckerna så bra de är.

Nu blir det snart kvällsmat här kycklin klubbor i ugnen med potatis gratäng super gott.
Ha det bra
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards