Alla inlägg den 22 maj 2015

Av linda - 22 maj 2015 12:23

igår fick jag ett tråkigt telefonsamtal elissas vacination blir inte av för tbc vacinationet är slut i landet så det skulle höra av sig när de ska börja vacinera igen rikigt tråkigt.

har hunnit vara på ett möte oxå igår och tvättat en maskin tvätt.babbla lite i telefon han jag oxå med alltid lika kul.

är glad att samer köpte med sig en vatten kanna vattent blir mycket varmare än om man han en eletrisk vatten kokare .jag dricker ju en massa te älskar te och då behövs det en sån här .den andra lilla saken använder man till när man gör arabiskt kaffe det dricker jag inte ,men min man gör .  

flickorna fick vars en jätte fin docka lolo var över lycklig hon tyckte dockan såg ut som mig och den hade till och med glasögon    

jasmin har skadat sig på dagis, hon fick ett kvast skaft över ögat av ett annat barn.jätte svullen men svullnaden har gått ner men det ändrar färg hela tiden de var blått innan nu är det gröngult.

 

syns inte så mycket på bilden ,men lite.

jag har bakat jätte goda ost bullar tar typ 25 minuter att göra dem .recept kommer senare på detta goda bullar.

nu får det bli lite fix här hemma sen en runda till min mormor .

ni får alla ha en bra dag 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards