Direktlänk till inlägg 3 juni 2015

stressad dag

Av linda - 3 juni 2015 14:31

i dag blev det en stressad dag.

skulle ta en massa blodprover och det skulle vara fastande oxå.sju rör med blod blev det sen hem snabbt och äta och sen halv springa till bussen så vi han till sjukgymnasten med elissa.känns skönt att det har blivit så bra att vi slipper gå dit mer.

idag har vi tråk väder precis som igår.jasmin älskar vatten pölar,så hon sprang och hoppade i vajre pöl hon hittade .

hon hade inga stövlar eller regn byxor på sig,men det gjorde inget för vi skulle ju bara hem.i varje vatten pöl sahon 

nej ajaj inte,så brukar jag säga till henne 

nej ajaj inte hoppa i vatten pölen.

 

var ju på möte igår på min son skola. han hade blivit anklagad för att han skulle ha tagit isönder en annan pojkes cykel,mamman tillochmed ringde hem och skällde ut mig.min son har vägrat gå i skolan för inget kul att komma till skolan och bli anklagad för något man inte gjort,min son är inte gudsbästa barn absolut inte han hittar oxå på en massa saker som man inte får göra, men på sättet han reagerar på säger mig att det inte är han som har gjort det.

när vi hade möte så var det som jag misstänkte den andra pojken har ljugit för både sin mamma och för skolan om att han skulle hasett de själv när min son tog i sönder den.pojken erkände att han hade ljugit om de och bad både min son och mig om ursäkt,mamman bad även mig om ursäkt eftersom hon hade ringt och skällt på mig.

nu kommer detta ta tid för min son att komma till skolan ändå för jag tror inte de bara hndlar om denna lögnen som pojken har gjort .jag tror min son är trött på skolan just nu  och på vissa lärare.

om dagarna är han med sin kontakt person eftersom vi inte får iväg honom till skolan.det är ju inte så många dagar kvar och jag hoppas att höst treminen kommer vara bättre och att de har rätt ut papperen på hur de ska bemöta honom i skolan och att det behöver vara strukturerat och måste veta vad som ska hända.

idag har jag även tagit ett stort beslut om en av mina nadra barn ska bytta skola eller inte

nu är elissa ledsen och snart dax att hämta de små på dagis.

ha en bra dag 

kramizzar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards