Alla inlägg den 10 juli 2015

Av linda - 10 juli 2015 18:05

fredag idag och samer och elias har kört till malmö vi andra stannade hemma.

vi har haft en massa skoj vi köpte godis snören och hade en tävling casper ,anton och jag .

lolo och jasmin försökte de med.

man skulle knyta kola snötenan så fort man kunde.jag skakrattde massor såg roligt ut när de små skule försöka.

hae även haft lite teater .mina barn älskar att klär ut sig .ja de såg roliga ut.      

vill så gärna baka något ,men vad något som inte tar lång tid att göra allt går ju i snigel fart när man har gips och krykor. Förlåt för att jag inte skriver så ofta men jag hinner inte bara för att allt går så sakta när man ska göra något här bara fixa här hemma tar dubbelt så långt tid.

Var på röntgen i tisdags och de läker som de ska ,men ska fortsätta ha gips i 4 veckor till och sen en skena som gör att jag inte belastar foten så mycket och som tur är kan man ta på och av skenan ,men ändå hade ju hälre sluppit allt detta ,med tanke på att jag ska opereras snart  i augusti  och jag ska gå ner 10 kilo tills dess hur nu det ska gå när jag knappt kan röra på mig.Modifast blir det i ca 4 veckor inte bara för att gå ner i vikt utan oxå för att fettet ska minska runt levern så därför ska man gå på modifast för minska komplikationerna.

nu får de bli lite kvällsmat här .sen sängen för de små .spel k'll blir de här för mig och de stora barnen äta lite gott.

när jag menar gott menar jag så klart inte alltid något godis för faktisk så är en fruktsallad lika gott.

eller värma mackor.nu får ni ha det så bra så länge 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards