Alla inlägg den 14 juli 2015

Av linda - 14 juli 2015 16:28

tisdag och tiden fortsätter att springa i väg . igår skrek barnen mamma titta en stor ballong jag tittade ut och då var det en stor luft ballong där ute  med mummin på den     

nu tjatar barnen om att de vill att vi ska köpa en luft ballong och åka i luften.de får nog göra de själva när de blir stora finns inte en chans att jag sätter mig i en luftballong nää fy läskigt och högt och sitta i en korg nää tack.

i helgen var vi på lekplatsen en runda ,man kan ju inte sitta hemma bara för att man har gips så ut lite i de fina vädret var ett måste. tog lite tid att gå dit bara ,men klart värt de för barnen behövde rasta av sig lite.      

tue jag hade casper som tog fart på de små för inte lätt att stå med gips bland en massa sten och måste hålla i sig.

idag var vi oxå på lekplatsen min syster och hennes barn kom.fick en stor bamse kram av elliott   

i dag får de bli något lätt till kvälls mat tänkte makaroner och stekt korv.elias favorit han älskar korv och hade han fått bestämma hade han velat ha de varje dag sa han.

de små sover de är tröttande att vara ute och leka med kusinerna.

de stora gick ut igen gäller att passa på .

nu får ni ha en fortsatt solig dag 

många kramizzar  



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards