Alla inlägg den 17 juli 2015

Av linda - 17 juli 2015 01:48

ja det kan man väll säga lite blandat babbel .Tycker alltid det är lika svårt att komma på någon bra rubrik när man ska skriva ett inlägg.

igår förgår var saemr och elias iväg jag sa att jag var så sugen på någon kaka som är god men trodde ju inte att han skulle komma hem med dessa till oss  

caramelen bara var så god vi delade alla på mitten så fick man kunnde smaka av mer än en sort.

lolo valde så klar jordgubbarna och elias chokladen de andra valde med choklad.

vi har inte gjort så mycket idag mer än tagit de lugnt.jo det vanliga städ,städ och åter städ.spelar ingen roll hur mycket du städar ser lika dant ut igen efter några timmar nja eller ibland 5 minuter innan de är stökigt igen.

jag sitter här och har nutella rullar i uggnen ser jätte goda ut väntar på att de ska svalna så jag kan hälla på lite florsocker och smaka lite.bild kommer i morgon på bloggen .

imorgon ska samer ta med sig lolo och elias till malmö .vill med följa med men orkar inte hoppa runder med gips och krykor.nu får det bli lite natta fika här så ha det så bra så länge 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards