Alla inlägg den 20 juli 2015

Av linda - 20 juli 2015 11:00

när samer och lolo och elias var i malmö tog han lite bilder till mig och skickade

jätte rolig lekplats tyvärr vet jag inte vad lekplatsen heter malmö kommun har ju namn gett alla sina lekplatser.            

jätte fina blev bilderna och lolo var jätte glad hon lekte med danija.

vi här hemma gjorde inte så mycket .

i går satt jag och barnen  och ritade massor de frågade om jag kunde rita en elefant och det kan jag inte 

eller?

hahah ser inte ut som någon elefant men det fick gå ändå  

när barnen sov sen på kvälen tog jag fram lite gott och såg på Jurassic world ville se den själv först eftersom elias ville se den och nää tycker inte de är någon film för honom han får vänta lite till.

men casper och anton och jag ska se den ikväll och äta lite gott.

idag blir det till att vika en massa tvätt samer tvättade igår.

lite arg blev jag då han har färgat lite kläder och förstört en tröja,men snällt att han tvättar i tvättstugan nu när jag inte kan .

sitter och funderar på vad vi ska äta till kvälls mat alltid lika svårt .kanske de bara jag som inte har några ideer vad vi ska äta.man vill ju variera sig lite.

barnen önskar taco så det får nog bli det idag.

i morgon ska lolo till logoperden och till audiologen för att kolla hörslen så får vi hålla tummarna .

måste berätta något som jag tycker är tråkigt.

har följt en blogg jätte länge och jag verkligen älskar hennes blogg ,mennu har hon lösen kodat sin blogg tycker det är så himla tråkigt för hon skriver jätte bra saker i sin blogg om adhd och en massa annat .hoppas hon öppnar sin blogg igen.

nu får ni alla ha en bra dag.

många kramizzar på er

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards