Alla inlägg den 24 juli 2015

Av linda - 24 juli 2015 11:46

idag är det verkligen höst väder rikigt kallt är det ute tycker jag brrrr sitter här vid datorn och dricker varmt te behövs verkligen idag.

Bara Anton ,Elissa och jag hemma de andrahar åkt till malmö de ska handla lite och sen busfabriken.

Itisdags var ju jag och lolo i lund på audionomen och hos talpedagogen.lolo hör bra med sina öron när de gjorde testet.Fast hon hör inte ringklockan på cyklen när vi är ute och andra ljud och teckenspråket som hon har lärt sig behöver hon inte avända längre ,men hon använder de ändå i bulriga miljöer.De tror hon har ändå en lätt hörselskada men hon behöver ingen höraparat så det känns skönt.

lolo var så glad när vi var där för hon hade ju sin fina ryggsäck på sig.Hon älskade bil banana de har där och bussen och ambulansen och brandbilen hon lekte jätte mycket      

Igår komm min syset Malin och Lisa till oss de hade med sig jätte goda bullar älskar ost bullarna från Lidel.

vi paratde massor och tecknade massor eftersom min syster inte kan använda sin höraparat just nu eller iallafall på 4 veckor ska hon vara utan dem och då hör hon nästan inget.  

Jasmin sov inte middag på hela dagen så hon var rikigt trött när vi satt och åt kvällsmat klockan var 18 och hon brukar inte vara så här trött
   nu ska jag passa på att vila lite medans Elissa gör det sover dåligt gör jag gipset ä i vägen vet inte hur man ska sova rikigt med ett stort klumpigt gips på benet.

ha det bra så länge kramizzar på er . 

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards