Alla inlägg den 27 juli 2015

Av linda - 27 juli 2015 17:48

måndag idag och ny vecka börjar.

i morgon börjar barnen på dagis igen efter att ha haft semester.

i fedags var lolo,elias,casper,jasmin med pappa på busfabriken 

tomten var oxå där då de hade jul i juli 24/7så de fick en rpesent av tomten vars ett gose djur .

casper filmade de barnen på busfabriken när de åkte karusellen där de älskade dem


   som ni alla vet har jag ju några linslusar här hemma som bara älskar när man tar kort och frågar

mamma ta bild på mig

och så gör de olika grimaser eller något annat skoj.

   

varje morgon vaknar lolo och vill leka med elissa eller jasmin som vill leka med henne lite bråk om henne är det .

de ska leka mamma ,pappa,barn och mata elissa     

Ilördags började jag på modifast pulver vissa av påsarna är jätte goda vissa inte så goda kan jag ju säga .men jordgubben är god  chokladen ska vi inte prata och och puddingarna fy så goda de är det hade jag inte väntat mig.

Sugen är jag när de andra äter något grr lite jobbigt är de men jag får stå ut helt enkelt.

Elissa börjar bli stora tjejen  så dax att sänka sängen hon tycker de är kul att ställa sig upp  

nu får ni alla ha det så bra så länge 

kramizzar




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards