Alla inlägg den 31 juli 2015

Av linda - 31 juli 2015 15:31

Igår var vi på bvc det var okej att vi kom ändå fast Elissa hade feber.

Hon vägde 9,220 kg och är 71 lång.Fast hon är född ganska tidigt så har hon tagit igen sig jätte bra.8månader är hon blev ju de den 17 juli.Elissa har ingen feber mer men är så gnällig och vill bara sitta ifamnen hela tiden och vill sova hos mig blir inte mycket sömn .samer tar henne ,men det går oftast inte för hon bara vrålar och när hon kommer til mig så blir hon tyst.Kanske det är tänder på gång .

igår när vi hämtade på dagis var det jätte skönt väder otroligt att det inte regnade när vi hämtade för de brukar de göra .Nästa vecka är dagis tillbaka på sin vanliga plats igen skönt tycker jag .  

de stora grabbarna äter ju massor så klart de växer ju men nu menar jag extremt mycket.de kan dela på ett bröd själva och  sen säger casepr att han inte blir mätt.pratade med han om att han kanske skulle äta något till mackorna youghert eller kanske gröt.nu har det blivit lite variation lite flingor och youghert eller fil, eller havregrynsgröt.Kan ni tänka er han blir mätt säger han äntligen efter 2 tallrikar gröt och 3 mackor.Mina barn älskar mat,äter mycket  och äter nästan allt tycker de är skönt att de inte är kräsna.    

de små älskar frukt speciellt om det finns klister märken på dem .jag var oxå så när jag var liten satte märket i pannan eller på min kind och lolo gör precis så   

igår sjöng barnen i massor de älskar att sjunga ibland får man lite sår i öronen när man har hört samma en så där 100 gånger   .
 

elissa har rivit lolo och de har nog blivit en svin kopa så microsid salva på och plåster   

nu har jag lovat barnen att det blir lite sagoläsning här de får välja vars två böcker som vi ska läsa .

ha det bra kramizzar.
 



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards