Alla inlägg under augusti 2015

Av linda - 3 augusti 2015 14:38

då var det måndag idag och jag längtar tills i morgon gips fri ska det bli åh ska bli så jävla skönt.

nu ska det bli varmt oxå då kan jag med njuta av varmen och slipper ett gips som kliar och som är i vägen.

idag har vi inte gjort så mycket mer än de vanliga städ ,tvätt och lite annat.

har två trotsiga busar här som gör allt för att bråka med varandra och med mig så tålamod är mammans bästa vän.

fast ibland vill man sälja dem på loppis    (jag hoppas att ni fattar att jag skojar mina barn är mitt allt)

Jag har gott ner lite mer än 3 kilo på modifast fast nu väger ju gipset lite oxå gipset är från knävecket och ner till tårna så de väger ju ska väga mig när vi har kommit hem i morgon.

jag är med i en grupp på facebook där man kan buda på olika saker.Jag budade på ögonbryns mall och ögonbryns penna så nu kanske dessa vildväxta ögonbryn kan bli snygga igen  .

samer och barnen ska äta tacos och jag en modifast potatis purjolök soppa rikigt god är den.

men tacos hmm ja det är gott .

nu har elissa vaknat och de är dax för henne att äta lite mellanmål.

ha det bra så länge 

kramizzar






Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards