Direktlänk till inlägg 4 augusti 2015

gips fri

Av linda - 4 augusti 2015 18:30

Idag var vi i Lund och tog bort mitt gips jag hade på benet.har haft det i lite mer än 5 veckor

när vi hade tagit bort de så kom läkaren och tittade på min fot och sa att det verkade bra ,men nu är ju musklerna försvagade och det kommer kännas konstigt så jag ska ha krykor några dagar och samtidigt ska jag gå så vanligt.

Det känns jätte konstigt verkligen foten var jätte smal och har lite ont under foten ,men det är ju för jag inte är van att gå på den.finns en massa äcklig död hud som måste bort blää blir en ducha ska bli skönt att slippa ha en stor sopsäck och en massa tejp som gör ont när man tar bort de åh härligt ska det bli.Innan vi åkte till doktorn blev det en tur på nova Lund hittade jätte söta läggins till lolo och jasmin.Tyckte de var så söta  

tyckte inte det fanns så jätte mycket till elias ,men en tröja hittade jag tyckte den var häftig  

de stora grabbarna fick byxor behövs när skolan börjar.de valde likadana byxor  

En sak jag inte förstår finns massor till flickor men inte så mycket till killar det är alltid så när vi är och handlar finns inget som passar eller bara tråkiga kläder.

I morgon ska jag ta barnen lediga från dagis hade dem lite längre idag eftersom jag inte ville ta med dem  när jag skulle ta av gipset .Kan vara skönt med lite sovmorgon.

I dag har jag äntligen fått tag på min pappa efter mycket ringande har hållt på i flera veckor ,men ingen svarat men nu vet jag att han är på rätt ställe och får den hjälpen han behöver  så nu slipper jag ha hjärtat i halsen att något har hänt honom. 

barnen är trötta har varit länge på dagis i dag ju så lolo sover redan men inte jasmin och elias ,men de är trötta.

nu får ni alla har det så bra 

kramizzar


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards