Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av linda - 29 augusti 2015 21:08

lördag snart slut .

Jag har inte bloggat på några dagar nu.har inte haft orken till de all min tid har gått till min familj.

I tisdags belv ju jag opererad skulle vara i kristianstad klockan 9 .Nervös var jag och frös som tusan gjorde jag för att jag var så nervös.När klockan blev 12 började jag undra vad som hade hänt.Då var de lunch först så när klockan blev 14.30 blev det min tur snygga kläder fick man ju hade min egna kofta för jag frös så   

ser ju ut som en gräshoppa med antenner på huvudet ju.

Jag mådde bra efter operationen var bara trött och hade rikigt ont ,men det blev ju bättre sen.Delade rum med tre andra jätte trevliga var dem lite oroliga för mig var dem eftersom jag inte rikigt orkade vakna ordentligt för jag var så trött.vi fick mycket skratt vilket gjorde lite ont i magen där vi var opererde.vi pratade om allt .

Fick åka hem på onsdagen igen och det var tur för på torsdagen var det begravning för min älskade mormor som jag saknar så mycket.

Jätte fin var begravningen och en massa blommor var det var nästa fullt i kapellet

   


Jag hade bara mina stora grabbar med mig samer var hemma med Elias och Elissa de nadra var på dagis.

idag var vi ute på lekplatsen några timmar barnen de var trött a somnade tidigt efter kvälls maten .skönt med liten egen tid och se på tv eller blogga i lugn och ro .

Nu är det dax för lite tv tror jag de stora grabbarna är vakna så blir kanske en runda skit gubbe eller skipbo vi får se hur det blir .

ha det bra många 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards