Alla inlägg den 18 september 2015

Av linda - 18 september 2015 10:52

ja så säger man väll ny dag nya tag när barnen bara bråkar med varandra.

på morgonen i går och sen när jag hämtade från dagis lolo fick gå och lägga sig redan 19.15 och hon somnade direkt.

så idag är det nya tag inte så mycket bråk nu leker de fint de leker mamma,pappa,barn superhjälte sa de.

hade tänkt att vi skulle baka idag men låter de leka klart först degen ska ändå vara i kylen en timme.

i morse när vi skulle äta frukost så fick jasmin den sista korven på sin macka jätte sur och arg blev hon för hon ville ju ha en macka med korv till ,men ja hon fick välja något annat pålägg på istället sen ju.

När vi var klara och alla hade tvättat sig så tyckte jag att de prasslade i köket ,gick dit och tittade .Hittade jasmin med en macka med tyg korv på   

 

jasmin älskar korv så hon sa mamma jag vill ju ha korv på.

Nu har ju hösten redan kommit fy tusan säger jag bara gillar inte de alls .Elias frågade när snön kommer för han vill kasta snöbollar och åka pulka nää fy vill inte ha någon vinter kan man inte hoppa över de blött och en massa slask hade snön fått ligga kvar hade det varit fint ,men så blir det ju nästan aldrig.jag vill ha värme fryser ju redan hur ska de då bli till vintern .

brrr säger jag bara.Något jag måste köpa är en termosmugg som håller värmen bra älskar ju grönt te men hinner ju aldrig dricka upp innan de blir kallt kan ju inte dricka så snabbt nu ju.nää det är ett måste .

nu är det dax att börja med baket härha det bra så länge

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards