Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av linda - 14 oktober 2015 02:15

Här blir det ingen sömn iallafall inte för mig   .

Vi har fått magsjuka hit 3 av barnen är magsjuka och jag hoppas att inte några fler insjuknar nu  .

I går var jag och lolo och träffade maria och hennes minsting på cafe karidal.

Jätte kul och god fika me .

 

Igår komm äntligen barnens vantar med namn på lite synd att namnet på tummvantarna var så litet.

 

ska beställa fingervantar til lolo och jasmin oxå.

Får man säga att man är trött fast man har många barn.för de vad jag är just nu vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sova .

Inget dagis i morgon för de små och ingen skola för anton ,casper mår illa så kanske bäst han är hemma oxå usch jag hatar maginfluensa.

håll tummarna att jag klarar mig.

Jasmin var ledsen idag för hon ville ha en rikigt docka som Elissa så hon blev överlycklig när samer satte Elissa i hennes dockvagn.Jasmin sa titta nu är jag en mamma som du mamma.

 

var tvungen att ta en pause i från bloggandet för att duscha elias kräk över hela honom blääää.

Men nu är han duschad och sover gott igen.

Och jag ska prova att gå och lägga mig nu och sova om det nu går kommer vara en lång dag i dag.

får bli ett kort inlägg idag ,men kommer kanske mer senare idag .

ha det så bra 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards