Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av linda - 15 oktober 2015 13:07

Ja just precis så känns de just nu vill bara slita mig mitt hår  är så trött har ju själv oxå åkt på maginfluensan.hitills har casper,anton,samer,elias,elissa sjukaa plus att jag själv är sjuk känner mig helt slut har ju gjort en gbp oxå så jag får vara försikigt edftersom jag inte kan äta eller dricka så mycket utan bara små klunkar.Inatt vaknade jag av att det stank något fruktans värt i hela sovrumet jo men vist tack för de liksom det var elissas tur hela rygg och benen fulla med skit fick bli duchen för henne .

Kan ju säga här finns inga rosa måln utan bara gråa moln nu när vi alla är sjuka usch inget jag önskar min värsta fiende äns Inga bilder tänker jag bjuda på för sånt finns inte tid till mellan att hålla koll på vem som kräker eller allt annat.

Otur har vi inte nog med att hela familjen är sjuka diskmaskinen pajar oxå hoppas de kommer idag och kan fixa den måste ha en fungerande diskmaskin vi är ju så många.

det får bli ett kort inlägg

ha det bra med er

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards