Direktlänk till inlägg 16 oktober 2015

loppi blogbag

Av linda - 16 oktober 2015 22:40

 

jag har fått chansen att få prova på loppi blogbag.

så fina saker det fanns i den.

i blogbagen fanns det .

Philips Avent nappflaska i glas.

 min dotter hon älskar den annars har hon bara tagit mam ,men denna gick verkligen hem här.



Bambino pure pot.

en söt liten burk där man kan ha barnets pure eller yoghert i.Måste säga att jag inte viste om jag trodde på de att det inte blir något kladd i väskan och att det skulle hålla tätt.

jag hade fel den höll verkligen vad de lova ingen mat i väskan här inte och lätt att diska var den oxå.Nu slipper jag ha en barnmats burk liggandes i väskan eller en liten youghert som kan läcka ut .


Unilever Neutral skölj medel för kännslig hud.

Tyckte det var ett bra skölj medel och mjukt blev kläderna med .


tvättmedlet provade vi oxå och tvätten blev ren och fin trots fläckar på kläderna även vid låg temperatur.


Natural cycles. 

har tyvärr inte testat denna eftersom jag har  varit sjuk med både feber magsjuka.

Men har hört mycket bra om den så när vi ska  planerar bebis så kommer jag använda den.


Folksam Barnkit

ett litet kit med plåster och brännskade gele. använder de i vagnen för vi är ganska mycket ute på lekplatserna och i skogen så då är det bra att ha ett litet kit med plåster och rengöring och när de tar slut är ju bara att fylla på den 

super bra som allla borde ha med sig när man är ute.


LOPPImagasinet Babylove

tycker det är ett bra magasin läste den när barnen sov och avkopplande att läsa utan barnen springandes runt fötterna. kul med lite recept oxå det får man aldrig för många av.Kul att läsa om andra oxå.sen fans det rabbbat kuponger oxå i den.tummen upp för en bra tidning


tusen tack loppi för att jag har fått äran att prova LOPPIS  Blogbag  



 
 
Ingen bild

Silje

21 oktober 2015 12:34

Synes det er morro at du vil teste NC. Har selv sluttet med p-piller og startet med hormonfri prevensjon http://www.hormonfritt.no Og det har ikke ikke angret et seksund paa. Blir bedre kjent med egen kropp og slipper alle bivirkninger fra hormonelle prevensjonsmidler. Det er topp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards