Alla inlägg den 3 december 2015

Av linda - 3 december 2015 21:03

vi har haft sjukstuga här Jasmin har haft jätte hög feber och varit jätte hängig i mellan åt ,men nu har hon varit feber fri i en dag och är pigg men ser trött ut i ögonen.Inskolningen fick vi avsluta vi var där bara i tisdags ,men vi kör igång igen nästa vecka  .Elissa verkar trivas på  dagis hon leker och kryper runt och är inte rädd eller något kryper till mig i mellan åt och sitter i knät annars bara skrattar hon hela tiden och har roligt.Lite jobiggare var det för jasmin .De skulle gå ut  och  gå till deras träd ( på dagis har de ett tema och det är om trädet).Jasmin följde med ut och det trodde vi ju aldrig att hon skulle utan vi trodde  att hon skulle stanna inne med mig och elissa,men de gick bra när hon komm in igen var hon glad att se mig och satt i mitt knä hela tiden.sen blev det mat lax och potatis mos Elissa åt själv mos och fisk överallt men så är det.Tyckte att när jag satt med jasmin att hon brännde varm ,men ibland gör hon de när hon har sovit

men sen blev hon ännu varmare  så vi tog tempen och då hade hon 39,1 i feber och var trött och hängig. Tråkigt nu mitt när vi inskolar Elissa ,men det är sånt man får ta ju .vikitgaste är ju att jasmin mår bra så får inskolningen ta den tiden det tar jag skyndar inte.

barnen har gjort lite julpyssel på dagis jätte söta tomatar av pinnar 

 

tycker de ser roliga ut .

Nu när jasmin har varit sjuk har hon sovit dålig jag med ingen sömn här inte .filmade henne när vi tittade lite på youtub härom dagen .

Nej mamma jag är inte trött


  mina flickor älskar lila och rosa och allt flickigt.när de hade sett någon annan med nagelack  som var lila tyckte lolo de var snyggt och ville med ha de ,så klart fick hon ju med de .Ska en ska alla ha .

lite svårt bara när de inte sitter stilla  ,men nöjada var de ändå

Idag ringde de från bvc och vi har äntligen fått en tid för ppdn som ska sättas och sen ska de läsa av den så Elissa kan få sin spruta.

Vet ni vad jag sak göra nu ?

Dricka lite te fryser massor har haft blodtrycks fall 3 gånger idag så jag är ganska trött ,men lite te och lite tända ljus är mysigt .

ha det så bra så länge 

kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards