Alla inlägg den 4 december 2015

Av linda - 4 december 2015 22:48

fredag idag och helg härligt är det .Inga måsten så det är så skönt.

vi har varit på bvc idag med elissa så hon fått sin ppd.Fy tusan vad hon skrek mamma hjärtat hoppade nästan upp ur halsen på mig så ont de gjorde i mig fy hemsk på måndag ska de läsa av den.Elias och lolo tjatadeoch tjatade om att de ville till öppna förskolan,men vi komm så sent så det var inte lönt att gå in där den lila stunden.På måndag ska vi dit till bvc då tänkte jag passa på att gå dit när vi ändp är där rätt tid.De har en kasebana i hallen där man ställer vagnen och klär av sig ytter kläderna så där skulle det åkas en massor innan vi gick till bussen.

     

Lolo har hittat mitt gammla buss kort och att man kan vara så glad över ett busskort som dessutom inte fungerar .

rosa älskar hon ju så hon fick de av mig att leka med.

 


ingen får röra hennes kort.

Elias sa till mig medans vi väntade på bussen 

Mamma ta en sån bild som de gör i ditt favorit programta glamor en sån bild på mig och så ställde han sig så här.

 

skrattade massor gjorde vi alla.Å kte till ica och handlade lite glögg hittade en utan tillsatt socker ska prova den.

lite brockoli och ett av mina favorit te 

citron te från lipton.

vet ni vad som stod på en lapp på ica när vi komm in där 

detta stod de

 

Jag bara tycker de är så bra att de har gjort denna lappen .Nu tåler vi ju nötter ( jag tåler inte paranötter )

,men de finns ju de som är super allergiska fler mat butiker borde göra samma tycker jag .

Barnen tillsamans valde maten idag tacos blev de så gott var länge sen vi hade de .jag åt utan bröd för  jag klarar inte brödet rikigt.

Nu kommer lolo upp så ska ta och lägga henne igen .

Ha det så bra så länge 

kramizzar



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards