Alla inlägg den 15 december 2015

Av linda - 15 december 2015 11:02

tisdag och inte många dagar kvar tills jullovet börjar de stora tycker de ska bli skönt med lov jag det tycker med det ska bli.

Jag sitter här och har precis ätit lunch i lugn och ro inga barn hemma just nu de är alla i skolan och på dagis .Elissa är en stund själv på dagis så då har jag passat på att städa lite så slipper jag göra de sen ikväll .

I helgen var vi på netto och köpte lite gott och hämtade en tröja till jasmin med mimmi på .

I går bakade vi äntligen pepparkakor jätte kul tyckte barnen.

         

Jasmin blev sur på mig för degen tog slut hon hade gärna ätit och bakat lite till av degen.

Sur var hon länge och ville sitta och leka ifred med lego så då gjorde hon de i köket medan jag satte in i diskmaskinen och de andra ville se på film.

   

Jag hittade födelsedags presenter och klappar till barnen .de kommer bli så glada.

frukost sett med en djuptallrik och en vanlig liten tallrik och en mugg med mimmi,frosen, och med cars på.

     

ska bara slå in dem med .

Imorgon fyller casper år och han önskat sig kläder och radiostyrd helikopter så vi får väll se vad det blir i paketet.

nu är det dax att hämta hem busfröna snart .

ha det bra så länge kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards