Alla inlägg den 10 januari 2016

Av linda - 10 januari 2016 00:48

Fy vad kallt vi har det och fortfarande en massa  snö     .Ja jag vet att de är de som har kallare väder ,men usch vad jag fryser hela tiden.

Igår bara tog vi det lugnt hemma.

Elissa vakande och var på ganska busigt humör.Hon tittade på mig och drog i min duk på stora rums bordet och tittade på mig igen för att se om jag tittade.

   

barnen önskade pannkakor idag .De sjöng  oh aaaaaah blir det pannkakor oh ah blir det pannkakor, är en låt som vi har hitttat på youtub

goda blev de iallfall fast vi körde på plättar denna gången går snabbare har ju många jag ska göra till.

 

Elissa tyckte oxå om de 

jasmin är ju en litn lill mamma så hon hade koll när hon åt   .

Jag trodde att mina tavla var kommen som jag vann så när jag fick ett sms så trodde jag at det var de ,men fel hade jag .paketet var fårn barnkalaset det var inbjudningskorten och duken ,kalaspåsarna som hade kommit.

Ny dag nu så i morgon börjar skolan igen för de stora dax att vakna i tid och lägga sig tidigt igen på kvällarna .

Nu ska jag äta lite filmjölk med blåbär och banan i .

ha det bra så länge 

kramizzar  

 
 

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards