Alla inlägg den 19 januari 2016

Av linda - 19 januari 2016 13:08

fy vilken morgon det har varit fast jag la  mig tidigare och var gnska pigg när lolo väckte mig så räckte de att titta ut så ville man krypa in under täcket igen ,önska kunnde man ju   .

flickorna hade fått välja kläder själva i går kväll innan de gick och la sig .

jasmin ville ta på sig själv då passade jag på att gå på toa ifred,men det fick jag så klart inte   .

Hon komm och bankade på dörren.

Mamma jag sitter fast.snabbade mig och ja vist satt hon fast ,fast inte hon utan tröjan hade fastnat så hon inte fick på den.

 

hon var dukgti hon hade fått på de rätt ju bara de att tröjan skulle vara under klänningen.

hjälpte henne eftersom hon ville de.


Berättade på dagis idag att det är ändrade tider på dagis från måndag  tidigare och längre dagar .

Skulle få lite papper att fylla i schema papper så klöddigt att göra de på datorn för då måste jag göra det 4 gånger och klippa och klistra funkar inte att göra när man lägger in schema. Nää papper får det bli i stället .

längtar tills i morgon då min vän mulki kommer vi saknar henne i massor .Kommer säkert en massa knasiga bilder upp på bloggen i morgon   .

snart dax att hämta hem mina fyra busfrön från dagis.

sen hem sätta på lite ärtsoppa och  se en film med barnen.Idag är det lolos tur att välja film.

Skönt att varva ner lite när man kommer hem från dagis..

ha det bra så länge 

kramizzar  






Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards