Direktlänk till inlägg 24 januari 2016

kladd fia

Av linda - 24 januari 2016 20:51

söndag och helgen är över.

i onsdags var barnen lediga från dagis,min vän mulki kom och hälsad på oss.

så klart blev det bilder tagna.    

i fredags så var jag på möte har ju börjat en aktivitet via arbets förmedlingen först var jag lite sådär ,men nu är jag bara glad över det .detta kommer hjälpa jätte mycket.

Itorsdags när jag hämtade barnen var det jätte kallt fy tusan vad jag frös fast en massa kläder på  men barnen hade roligt . de lekte bockarna bruse 

 


en fin bild tog jag på vägen hem.En rikigt vinter bild.  


Ilördags var Lolo bjuden på kalas hos sin dagis kompis.hon hade jätte kul på kalaset .Jag stannade kvar Lolo brukar vilja att jag gör de.De lekte en massa roliga lekar ,åt korv med bröd och potatis bollar.och de fick tårta jag fick med jätte gott var de .Har aldrig sett lolo trycka i sig tårta så hon verkligen tyckte den var god ,sen var det ju rosa i den och lolo älskar rosa.

 

Samer körde oss till kalset och sen hade de andra kört iväg och matat ankorna och handlat och till kvälls mat blev det mackdonalds mat .jätte gott och skönt att  och slippa att laga mat  .

tog flickorna med mig i tvättstugan och Jasmin sa att mamma nu kan jag göra så som lolo gör med sina fingrar när hon vill ta bild.

   .

Idag har Pontuz varit här alla sju barnen samlade  så glada alla blev när han kom Lolo och Elias har varit dörrvakt de satt i hallen och väntade på att han skulle  komma  . 

Elissa var lite blyg i början men sen gick det jätte bra.  

Vi åt tacos och lite godis sen efter och elissa fick oxå smaka på godis.Jätte fin var hon ju.

    .

hon tyckte det var jätte gott.

så kladdig hon var  blev duchen direkt.

Så klart åt hon inte hela klubban utan hon slickade på den lite.

Imorgon ska vi upp tidigt så snart dax att hitta till sängen om jag nu kan somna.

ha det bra kramizar



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards