Direktlänk till inlägg 1 februari 2016

Har du glömt din stol ?

Av linda - 1 februari 2016 22:15

I morse gick allt snabbt som bara den att gå upp och inga sura miner av barnen fast det var mörkt ute.

Hade ju lagt fram kläderna till barnen i stora rumet för att det skulle gå smidigare på morgonen.

Jag åkte sen på iväg då det var en grupp träff idag .vi gick i genom kapitel 4 ,jag har ju missat kapitel 3 eftersom jasmin varit sjuk.

När jag var på väg hem ringer dagiset och jag måste hämta för nu är det Elias tur hög feber.

När vi komm hem tog jag tempen på honom för jag tyckte inte ha nvar varm.Då hade han 37,6 så ingen feber ,men rejält förkyld.

Han får stanna hemma i morgon.Blir en runda till BVC i morgon lolo ska på 4 års kontroll .Lolo frågade mig när jag hämtade henne om hon skulle få en spruta på bvc ,svarde att det skulle hon inte bra sa hon för jag tycker inte om sprutor .

kommer knappt ihåg vad de gör på 4 års kontrollen .

Jag har sån huvudvärk idag och fryser ,kan ju säga att jag har inte tid att vara sjuk nu vill inte vara hemma mer nu vabbade förra veckan för jasmin ju.

i morse hittade vi något jätte roligt ute lite konstigt ,men vi såg en gung stol.

 När jag hade hämtat hem resten av barnen från dagis så satt stolen och gungade lite läskigt faktisk tyckt lolo det var för vem glömmer sin stol ute och som dessutom gungar av sig själv.

 

nu ska jag försöka hitta sängen annars får jag sätta tändstickor som håller ögonen öppna är så trött .

men när man väl har lagt sig ner i sängen så är man pigg så är det alltid jätte konstigt .

ha det nu bra med er 

kramizzar  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards