Alla inlägg den 11 mars 2016

Av linda - 11 mars 2016 09:27

Fredag igen jippi .

Igår vaknade jasmin och skrek hon hade ont i ögat sa och kunnde inte öppna de 

stakarn 

 

jag tvättade rent ögat och såg att det håller på att börja på andra ögat med  usch.

Barnen var helt upp och ner igår och jag förstår varför de ville ut ,men eftersom Elissa hade feber så ville jag inte dra ut henne fick bli en runda till lekplatsen efter maten när Samer kom hem så hade han Elissa.Passade på att hämta Jasmin väska jag köpte till henne från facebook.Jasmin behöver en väska till sin snutte filt och sin fia kanin ,men oxå till hennes mediciner hon ska ha med sig till dagis när hon behöver dem .Då passade det bra att jag hittade en väska som hon ville ha och 5 kronor bara den är som ny.

Frågade Jasmin om jag skulle ta bild på den och ja klart sa hon så vände hon sig om sammtidigt som de andra oxå gjorde de 

   

vi gick till affären och handlade lite gott .lite godisar och lite sugrör som man ska dricka mjölk ur så blir det smak.

 

Barnen drack de i morse brukar inte ha socker ,men idag gjorde vi ett undantag och de får man göra ibland tycker jag och vet ni knäpp tyst var det vid frukost bordet helt otroligt   .

Jasmin tog brosans keps i morse och sa sny är den (hon menar snygg)
 
Idag skulle jag behöva åka till apoteket får väll klä på alla små och åka dit tänkte köpa salva till deras ögon och alvedon,men väntar tills Elissa har sovit klart.Idag är jag trött rikigt trött brist på sömn kallas det visst    har inte fått sova mycket för Elissas hosta och feber och ögonen när hon ska öppna dem så går det ju inte jasmin lika dant fast hon har ingen feber bara klet i ögonen .
Idag tänker jag släppa alla måsten och bara vara med barnen och passa på att sova middag när de sover sen i eftermiddag.Försöker ni få tag på mig så släng iväg ett sms jag kommer inte svara i telefonen idag mer än de nödvändigaste om någon av barnen ringer eller Samer ringer.
Ha en fortsatt trevlig dag på er 
Kramizzar  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards