Alla inlägg den 12 mars 2016

Av linda - 12 mars 2016 22:22

Vaknade tidigt denna morgon har sovit dåligt och barn som vaknade i natt och Elias som trillade ur våningsängen.Vaknade av att jag kännde mig precis som om något hade hänt och det hade det ju gjort jag tog en titt runt i lägneheten och kunde inte sätta fingret på var det var där på golvet låg Elias och var ledsen och grät inte högt utan snyfftade mer.Sprang dit och han var jätte rädd så klart.Efter att ha suttit upp med mig i två timmar och bara myst och kolla lite på film  somnade han igen och ont hade han inte sa han.Elias har precis som mig högsmärt gräns.

Inget konstigt med honom .Trött var jag idag men det blev en tur till ikea och fick med mig hem lite plastig fantastisk blommor.De små är ju och rör blommorna i köket så det är jord på köks soffan och golvet ,men nu gör det inget om de rör blommorna för ingen mer jord  här inte    .

 

Köpte tavel ramar och lite handdukar,en stor form och en glasform oxå lite flera plast muggar vi är så många så behöver lite större formar.

Sa till samer på väg till malmö när jag såg resturang skylten att den resturangen skulle jag vilja till en dag.Vi åkte dit i dag så mycket gott det var där vi köpte en tunna kyckling och pommes och cocacola så gott det var 

KFC heter den värkligen värt ett besök och nej inga bilder tog jag glömmde helt enkelt bort de mitt i allt var ju ganska trött då jag inte sovit bra på några dagar så glömde helt enkelt bort att ta bilder så kan det bli ibland. Barnen sa mamma du har ju glömmt att ta bilder varför gjorde du inte de .Barnen älskar att titta tillbaka i bloggen och för dem är det vikigt.

Vi åkte sen till Rasha när vi ändå var i Malmö.Jätte kul hon läde mig lite arabiska meningar som jag skrev upp och ska träna på hon visade migoxå hur slöjan ska sitta har aldrig rikigt lärt mig de utan har bara en som man trär över huvudet.Rasha och Hassan hade en träning cykel som Jasmin och deras barn  tyckte om ja de andra med .

Titta mamma sa hon jag tränar mina ben så de blir starka.

   


Jasmins öga är inte bättre och bvc har sakt att jag ska ge det några dagar ,men är det inte bra tills på måndag så ringer jag och ska ha en tid till både Jasmin och Elissa kan ju inte lämna dem på dagis när deras ögon ser ut så och Elissa är jätte förkyld och har haft feber som tur är borta nu.

Vi har inte följt mello men ser att det står överallt att det var Frans som vann och många som inte var glada över de ,men vist är det väll så att det alltid är några som vill att den låten de håller på ska vinna och då blir det lite sura miner

I morgon blir det lite träning Djembeldans och sen städa en massor har saker jag köpte på ikea som ska diskas och tvättas.Ha det bra på er 

kramizzar  


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards