Alla inlägg den 30 mars 2016

Av linda - 30 mars 2016 08:14

God morgon på er där ute .

Onsdag idag och ikväll står det tränning på schemat,härligt.

Igår var jag och Lolo på bvc och kollade hennes syn denna gången gick allt jätte bra så det känns skönt .Jätte dukigt var hon 

   

flätoer hade hon i håret igår för nu går det äntligen att fläta hennes hår igen. Över lycklig var hon och vi ska köpa boken om flätor hur man gör fina  frisyrer.

 

Var även på möte igår och Anton ska börja på gungbrädan som det kallas kommer säkert bli bra detta.

Idag var både Elissa och Jasmin jätte ledsna gör ont i mitt hjärta att de bli ledsna när man lämnar även om det går över snabbt igen.Elias var oxå ledsen han sa att han ville var med mig i dag och det går ju inte.Han sa mamma jag har ont i magen för jag vill vara med dig alltid för jag älskar dig så mycket.Min lille kille han var ledsen idag så vi fårse hur det går idag om han har ont i magen för att han inte mår bra eller det är för han vill vara med mig för han   är pigg och glad annars.Dagiset vet ju att de kan ringa om det är något.Nu får det bli lite frukost här .

Ha det bra så länge 

kramizzar  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards