Alla inlägg under april 2016

Av linda - 2 april 2016 22:16

Hej på er .

Tyckte ni oxå att veckan gick snabbt.

Här bara sprang den förbi.

Ifredags var det föreläsning om ens personliga varumärke jätte intressant och bra var de.

Vet inte rikigt vad som händer så fort jag sätter mig ner på stolen eller i soffan så sköljer en trötthet över mig förstår inte rikigt varför.

Ibland när jag sitter ner och har inte ätit på några timmar blir jag trött ,menjag kan ju inte äta hela tiden ju 6 gånger om dagen ska jag äta .I både trosdags och i går var vi ute några timmar i det härliga vädret vi har fått.

Barnen älskar att gå till olika lekplatser och dricka och frukt är ett måste att ha med sig.

       

Igår när vi kom hem blev det lite hamburgare och pannkakor till efterätt jätte gott.

Krokodil pannkakor blev det 

 

Gröna och blåa pannkakor   .

Vet ni vad jag har gjort ?

Jag har bokat en tid för att tråda mina ögonbryn ingen buskig  kvinna här inte.

Första gången jag gör det hos någon fick höra av några vänner att jag skulle köpa emla salva och smörja på ögon brynen för ont komerdet göra.Tänker bara att har man fött 8 barn så klarar man nog att få ögonbrynen trådade man är liksom härdad redan när det gäller smärta har ju dessutom hög smärt tröskel.Lovar hålla er uppdaterade om hur det gick efter jag har varit där.Idag slapp jag laga mat fy vad skönt det var hade inte orkat de häller så samer gjorde macloube eller hur det nu stavas super gott .Tvättade i tvättstugan gjorde vi med fy farao vad med tvätt vi hade.

Några undrade vilket tvätt medel och  städmedel vi använder och kommer ett inlägg i morgon om de .

nu ska jag spela lite fia med knuff med de stora barnen de små sover,lite gott blir det så klart med   .

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll

Kramizzar  

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards