Alla inlägg den 5 april 2016

Av linda - 5 april 2016 20:29

god kväll på er alla vi har fått besök av magsjukan här så hinner inte sitta så mycket vid datorn Elias,Lolo,Jasmin har blvit magsjuka så de komer från båda hållen .Får man säga att man är trött vill bara gå och sova ,emn tänkte passa på att städa lite medans de sover har städat hela badrumet och tvättat .Luktar klorin i badrumet får hålla tummarna att ingen mer blir sjuk nu. Alla små sover som tur är .Skulle behöva en power king energi dricka nu, ibland behöver man.men kan inte gå och handla och dra ut barnen sen är allt stängt nu oxå.

Får se om jag kan i morgon .Annars har det inte hänt så mycket.Det är nu man är  glad över att man har tvättmaskin och tummlare hemma.Imorgon blir det tila tt vara hemma barnen kommer inte kunna gå på hela veckan.

Casper är iväg med sin kontakt person annars hade jag slängt mig i sängen för länge sen.Han kommer snart hem.Samer är i malmö och fixar lite grejor så han kommer nog oxå snart .Nu kallar elias på mig så bäst att gå .

Ha det så bra med er 

Kramizzar  

Av linda - 5 april 2016 08:11

 God morgon på er .

Vi har sjukstuga här.Dagis ringde igår så jag fick hämta hem jasmin hon hade 39,3 i feber,  lika bra att ta med alla hem kan vara skönt för de andra  busfröna att gå hem tidigt och jag slipper dra ut jasmin igen..

Igår efter vi hade varit på medborgare skolan så gick jag och handlade lite lunch och sen till ängel fotvård där de oxå gör trådning och plockning av ögonbrynen .Helt klart en stor skillnad det blev och duktig är hon oxå fast ont gjorde de men det gör det så klart   .

tog bilder innan och efter

 


kanske inte så bra bilder ,men jag är nöjd över ögonbrynen och det är huvudsaken.

Elias följde med sin kompis och hans mamma till lekplatsen igår  och jag fick en härlig bild skickad till mig när de var på ute gymet

 

så gullig de sitter där och gungar.De leker jätte bra tillsamans är glad att han har hittat en bra kompis.

Idag händer det inte så mycket mer än att stanna hemma och när de små sover middag ska jag passa på att söka lite jobb och annat.

Nu får ni ha det så bra.

Kramizzar 


Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards