Alla inlägg den 13 april 2016

Av linda - 13 april 2016 22:10

Hej på dig 

hur har du haft de idag ?

jag har haft det bra. Morgonen började bra slutade i katastrof  ,men så är det när man stressar bättre att stanna upp och ta ett djupt andetag  fast det glömmer man lätt.

Barnen var ju glada ändå fast det blev stressigt.

 

Idag fick jag ett besked som jag blev så glad över.Jag har fått jobb,visserligen bara över sommaren men ändå är så glad.

Jag har ju inte så stor arbetslivs erfarenhet eftersom jag har valt att stanna hemma med  barnen och nu kommer jag få erfarenhet med sommar jobbet och hoppas det finns lite efter sommaren som timmanställd.

Jag vet vad ni tänker, hur ska jag hinna med både jobb,familjen, träning och bloggen.

Jag lovar jag kommer fortsätta att blogga så var inte oroliga kan ju inte lämna er ju   .

vi åt lite god kaka för att fira lite att jag fått jobbet, smarrig som tusan var den.

 

Nu är det dax att hoppas i säng snart ny dag imorgon mina vänner.

Ha det bra med er 

kramizzar




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards