Alla inlägg den 27 april 2016

Av linda - 27 april 2016 12:08

hej på er alla .

Bara måste berätta något i går skrev jag på papperna så nu är jag timmanställd i hemvården så himla kul tycker jag det är.

Ska jobba i sommar har längtat som tusan efter att få ett jobb man trivs med och det gör jag  .

Gratis motion på arbets tid är inte illa häller ,kommer ju cykla runt till de som man har oavsätt väder .

Måste köpa regn kläder för de har jag inga och idag rgnar de snacka om att jag komer bli blöt som en trasa.

Elisa har hittat en kompis i ugnen hon säger hej til henne och vinkar,ser jätte roligt ut .

 

 

Jasmin sa att hon ville att jag kulle ta lite bilder på henne en förvann hon in på rumet.

När hon kommer tilbaka säger hon mamma vist är jag sygg.

Klar du är svarade jag   .

    .

Barnen älskar att klä ut sig precis om jag gjorde när jag var liten.

Klart barnen ska få klä ut sig om de vill de.

Måstefråga som ni ser så blir mina mobil bilder jätte dåliga får inte rikigt rätt på de någon som har något tips på hur man får de bättre.Ibland blir de bra ibland jätte suddiga.

Nu är det bäst jag sätter fart här så jag blir klar med de jag ska göra .

ha det bra så länge kramizzar.





Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards