Alla inlägg den 2 juni 2016

Av linda - 2 juni 2016 10:06

Godmorgon hoppas ni har det bra.

Här var det svårt att gå upp ,men i morgon får vi sova längre barnen är hemma med pappa i morgon för dagiset är stängt.

Jag hittade inte Lolo i sin säng ,men hittade henne i lillsa systers säng mysigt att sova hon sin syster

 

I tisdags var vi på Bvc.

De hade bytat ut den stora bilen mot en sjörövare båt och jasmin och Elissa tyckte om båten och lekte sjörövare ,fast inte lätt att säga de utan det blev något annat lät det som   .

   

11,9 vägde Elissa och var 82 lång.Hennes eksem var bättre,men vi ska fortsätta att smörja med Helosan och inte ducha så ofta .Jasmin ville inte gå hem utan hon ville att vi skulle åka buss som hon älskar att åka helst en gul buss,men den som vi åker med är grön och hon sa mamma jag tror jag har ont i benet så jag inte kan gå och så haltade hon lite,sen sa hon mamma jag har lite ont i armen myggan bet mig så jag kan inte gå.Alla vid busshålls platsen började skratta för de tyckte hon var så rolig.Ja men då får ni väll åka buss var det en tant som sa om nu myggan har bitit digJasmin höll med och jap vi åkte buss hem och åt tom och jerry kex som jag köpt med mig.

   

Jag har ju handlat för mitt present kort på Nivaldo det fick bli denna så fin är jätte nöjd.

 


Nu är det dax att sätta fart här har saker som måste bli klara ska skicka iväg personligt brev och cv så får vi hoppas.

ha det bra idag i solen

kramizzar  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards