Alla inlägg den 12 juni 2016

Av linda - 12 juni 2016 00:45

hej på er .

Då var det helg igen.

I fredags började sommar lovet härligt med sommarlov.

 


Igår var vi hos min syster yster vi tog en masssa bilder och åt plättar mina barn älskar plättar så det blev 4 satster smet till plättar och allt gick åt .

9 barn och två vuxna var vi massa prat och lek blev det .

         

Jag hamnade oxå på bild

 

blev en syskon bild oxå   

 


nöjd med bilderna blev jag ska skicka iväg dem så de kommer upp på väggen.

efter vi hade varit hos min syster så åkte vi och handlade till kvällsmaten som blev tacos .Vi svängde in o men runda till minnes lunden oxå .

 

Alla sa hej till gammla mormor och när vi skulle gå sa dem vi saknar dig gammla mormor när kommer du och hälsar på oss.

Ni som följer bloggen vet att Elissa har fått eksem på kroppen eksemet har blivit värre så det är smörjning som gäller i massor kli har hon oxå så hon vaknar på nätterna och är ledsen blir inte mycket sömn här .Ska se om jag kan gå och sova nu för är en pigg liten tjej som sitter här brevid och äter lite frukt får hopas hon somnar när hon har ätit klart annars kommer det bli en lång dag idag .Elias ska på kalas idag och  oxå.Nu får ni ha det så bra 

kramizzar  



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards