Direktlänk till inlägg 11 augusti 2016

lite blandat under veckan

Av linda - 11 augusti 2016 13:59

hej på er .

Blev en konstig rubrik ,men är skit dålig på att komma på en bra rubrik.

Veckan har precis som alla andra veckor gått fram i raket fart jag menar redan torsdag.

Imåndags så tog jag med mig de små för lite fika och pokemon go letande .

japp ni läste rätt vi spelar pokemon go här fast mest Elias och jag som spelar och letar tillsamans.Vi är inte på så hög level för detta är något jag och barnen gör tillsamans.

god fika hade de på Karidal cafe.Goda ost bullar och så klart är en kaka ett måste när man ätit frukost bullar enlig Elias.

       

Ser ni den goda kakan Jasmin håller i handen så himla god den var,japp jag åt oxå en kaka ibland så måstem an få unna sig lite gott .

på kvällen åkte vi till malmö för att köpa skor Elias behöver skor till idrotten men oxå att ha ute och flickorna med .Jag behövde lite tröjor så jag passade på att gå till Engebreks boden när de ändå låg brevid hittade tre tröjor till mig själv .Alla små fick skor har inte hunnit ta bilder på de m för de tog på skorna direkt.Köpte ett par frost skor till jasmin oxå som hon ska få i present när hon fyller år .

vi stannade oxå för att äta mat ute på KFC.

       

igår var jag hemma från jobb har en sån hosta så jag får host attacker så känns som om jag ska host ut lungorna och huvudvärk .i dag känns det bättre ,men fotrfarnde riv i halsen och hosta i mellan åt .Jag ska prova gå och jobba i morgon.

snart dax att hämta hem busfröna och en runda på lekplatsen kanske om jag orkar.

nu får ni ha det så bra 

kmraizzar


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards