Alla inlägg under augusti 2016

Av linda - 2 augusti 2016 22:23

Hej på er där ute.

Det var ett tag sen nu jag bloggade ,men tiden har inte funnits.

som ni vet så hade ju lolo slagit läppen rejält och nu är den bra igen fast det kommer nog bli ett ärr upp på läppen och unde läppen.

Jag har ju varit hemma med lolo eftersom hon inte kunnde gå på dagis för hon hade så ont så grät jätte mycket och kunde inte äta och dricka ordentligt bara med sugrör.

När vi åkte till apoteket för att hämta alvedon för den vi hade tog slut.

vi hörde många barn skratt från torget vid fontänen så vi gick dit en snabb runda .

jätte roligt n massa skum i fontänen.

     

Fick veta sen att det nog är någon som har hält i diskmedel

tog lite bilder på barnen i helgen när vi var iväg  och handlade på willys och gick på donken.

och i stadsparken

             

Lolo hade problem med att äta sin hamburgare jag frågade om jag skulle dela den ,men det ville hon inte så hon åt bara lite pommes .Tyckte så synd om henne för jag vet att hon annars tycker om macdonalds maten.

Hände en olycka ,jag tittade bort i max 10 sekunder och fast jag hade sakt till Lolo att inte gunga på stolen så gjorde hon det när jag inte såg de .Hon trillade och bet sig i läppen och hon blev jätte rädd när hon och hela stolen trillade.Sen dess har hon inte gungat på någon stol varken hemma eller borta.

barnen behövde springa av sig så stadsparken blev det och jag och elias passade på att hämta lite pokemon bollar oxå när vi ändå var där 

       


köpte flaskor med dricka som barnen själva valde och  dessa blev det 

 

Jag trodde det var läsk i dem ,men det var vatten utan kolsyra i dem.

Mina vägg texter har oxå kommit och är super nöjd med dem nu ska de bara in i en ram och upp på väggen.

 

Nu är det dax att hoppa i säng har jobbat hela dagen så är ganska trött och i morgon kommer pontuz och senare under dagen kommer även min syster yster malin och lisa kommer oxå ska bli kul att träffas.Fast i morgon klockan 8 står det tvätt i tvättstugan dax så drygt men ett måste.

Lovade att vi skulle gå och köpa frukost bullar får pasa på att njuta av lite gott när man är ledig en dag sen jobbar jag ju resten av veckan även lördag och söndag.

Nu får ni ha det så bra så länge 

kramizzar  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards