Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av linda - 3 oktober 2016 11:00

Hej på er alla .Hoppas allt är bra med er för det är det här .

I morse blev jag bjuden på en fin resturang av flickorna .Tänk hamburgare och biff med pommes till frukost hade väll varit gott.

Eller kanske inte till frukost iallafall.

 

Har inte hunnit blogga så mycket som jag har viljat för har mycket som ska packas tills vi flyttar den 1 november och massor som ska soteras och säljas, slängas.Förra helgen gick vi på marknaden som var här i Eslöv och lite häng i trollsjön blev det oxå 

   

Lolo fick sin första fästing oxå fy jag hade nästan panik för jag hatar insekter ,men vist var det en fästing hon hade ,som tur var upptäckte jag den tidigt .

   

Iveckan fick jag besök av min hajpaj som vi kallar varandra så kul det var rikigt längesen vi sågs som jag har saknat henne.

måste träffas sanrt igen.

 

Mulki har ju oxå varit här i fredags och barnen var oxå jätte glada stakars Mulki blir platt som en pannkaka

 


Fick bli lite gott när hon var hos oss eller kanske ska skriva mycket gott blev ju en del kakor och god mat  potatis gratäng och kyckling snitzel och godis som slank ner kan jag ju säga.

mådde som man förtjänar när man ätit fel saker.

Man måste få göra det ibland.

Vi fick jätte fina blommor och jag älskar blommor

 

Igår var Lolo bjuden på bowling kalas hos sin kompis Tilde.

Rikigt kul tyckte hon det var hon har ju aldrig bowlat förut .Hon sa att hon fick lite ont i armarna för klotet var ju tungt ,men kul var det.

   

vi har ju fått en ägg tjuv här hemma .Elissa har inte alls tyckt om ägg innan hon tyckt det var blää säger hon.

Men nu äter hon de och är man inte uppmärksam så finns det inga ägg kvar att ha på mackan.

 

Nu får det väll bli dax att sätta igång en maskin tvätt snart dax för mig och flickorna att hämta Elias på förskoleklass.

ha det bra så länge 

kramizar  

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards