Direktlänk till inlägg 26 november 2016

promenader och pokemon go

Av linda - 26 november 2016 22:18

Hej på er där ute 

Hoppas ni alla mår bra.

så skönt att det är helg inga tidiga morgnar närm an måste ge sig ut.

I går var vi  i Lund på barn sjukhuset och kollade upp Elias hjärta som vi gör med jämna mellan rum.

Elias såg att sjukhus elefanten hade en fin halsduk på sig och ville ta bild med elefanten.

 

Undra hur gammal den elefanten är för den fanns ju oxå när jag var liten bara de att den har flyttat runder lite när de byggt om.En runda på Cubus åkte vi oxå jag behöver nya kläder .Hittade inte så mycket men ett linne och ett par byxor från deras basic och lite under kläder .Blev lite chockad där i provrummet när jag provade kläderna.

XL på linnet och M i byxorna jag provadelinnet två gånger för jag undrade hur jag fick plats i de.

Idag har vi promenarat till stan ,vi brukar göra de om lördagar för vill man ha lördags godis får mn följa med till stan och promenera.Behöver röra på sig och ska man äta en massa godis så behöver man röra på sig Iallafall jag fast det blir ju knappt 5 bitar godis ,men ändå.

Vi gick till apoteket och lämnade en massa gammla mediciner och skulle hämta mediciner till både mig och Anton.Det fanns ingen medicin tilm ig som de lovade på vårdcentralen .Jag får vara utan i helgen och hoppas jag inte behöver den fast jag är lite förkyld.

ska ringa på måndag för jag behöver den snabbt.

vi gick till may way och köpte ne massagodis och sen till ica kvantum och hnadlade där med och gick tips runda med paprika klubben som jag anmälde barnen i .De ficken massa fina saker oxå

   

tog en bild på några av barnen oxå .

 


. Plockade en massa pokemon bollar oxå eftersom jag och Elias spelar tillsammans.

Nu är Elissa vaken igen så dax att gå .

Ha det så bra så länge 

kramaizzar   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards