Alla inlägg den 22 januari 2017

Av linda - 22 januari 2017 22:12

hej på er 

just nu sitter jag här och dricker lite te och njuter av tystnaden.

Iveckan har det int hänt så jätte mycket,mer äna tt jag träffade min syster och hennes kille på cafe karidal.

Sen har jag hunnit med lite bebis mys två dagar i rad så mysigt med bebisar.

Min syster Helen frågade om jag ville följa med henne till Dollar store.

 

Det kan jag väll göra har ju aldrig varit där.Ni kan tro att jag handlade och hittade till och med till mig själv helt otroligt ju jag som nästan aldrig handlar till mig själv ,lite underkläder fick det bli.

Massa tvål.scampo,balsam ,dusch tvål sånt går ju åt här hos oss.

Jag saknar min träning i massor ,men tiden räcker inte till så jag ska träna hemma och det har funkat bra.Fast jag fick ont i ryggen så jag skickade min man till att köpa en träningsmatta men vi hittade ingen .Tog några dagar och vi hittade en så nu är det inga undanflykter det blir massor av träning här hemma och det roliga är att barnen hakar på oxå ,de tycker det är kul specielt zumba och magdans.

Ser roligt ut tur inte grannarna ser när elefanten hoppar omkring :) .Känner mig så ibland för inte tusan är man vig när det kommer till vissa övningar jag har hämtat på youtub.Det kommer väll sen när jag har gått ner mer .Har ju vägt 174 kilo och där vill jag aldrig hamna igen och kommer aldrig hamna där häller igen.

har gått ner massor och jag njuter av att få må bättre och röra mig bättre .

Nu är det snart dax att slänga in handuken för idag. ögonen går i kors  så det får bli sängen nu tror jag .

ha det bra så länge 

kramizzar  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards