Alla inlägg den 12 februari 2017

Av linda - 12 februari 2017 23:13

hej på er .

Här är det tyst bara jag vaken .

Sitter här och dricker te Anis te.

Natten till idag fick jag svårt att andas pga lunginflamationen sen astma på de och hostan jag trodde att jag skulle dö fick knappt någon luft ju.Inget kul att sitta på akuten i några timmar häller.Min man sa att han skulle göra lite te,tänkte nu är han inte klok jag behöver inget te får ju knappt någon luft av all hosta och rossel i luft rören.

Han kallade på mig och jag komm och han sa vill du ha socker eller honung i ,tog honung.Det smakade lakris och det var ju rätt gott ändå.

Jag drack en kopp och vist hjälpte de jag slutade att rossla i luft rören kunde andas bättre och hostan försvann nästan helt så vi behövde inte åka till akuten.Ikväll sitter jag och dricker detta tet nu innan jag ska gå och sova annars blir det nog inte mycket sömn.

Det är inte köpt här ,men finns säkert att få tag på de .

 

kommer alltid dricka detta vid förkylning och som nu lunginflamation.

Trots att jag inte bör gå ut eller anstränga mig så tyckte jag synd om barnen de ville ju så gärna åka pulka innan snön här försvann så termosbyxor och hela kittet på för ut i backen skulle vi.

Det gick bra så länge jag inte gick allt för mycket i backen upp och ner.Anton komm och hjälpte mig och sa mamma vila dig lite ta det lugnt jag hjälper dig. Jätte gulligt av honom

   

nu får det nog bli sängen här barnen ska till skolan i morgon. Ha det bra så länge och sov gott

kramizzar    

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards