Alla inlägg den 20 februari 2017

Av linda - 20 februari 2017 19:29

Hej på er där ute .

Hoppas ni alla mår bra .

Här är det bättre från lungiflamationen lite hosta kvar vid anstängning,men det kan man ju ha ett tag.

Iveckan som var åkte vi för en kontroll av jasmin och lolos förkylnings astma.

Lite ökning av mediciner men annars var allt okej.

en massa lek i väntrummet blev det så klart .


 

Igår tog vi en lång promenad jag och barnen till stan och hämtade lite jag hade hittat på loppis på facebook.

Flickorna var överlyckliga mest elissa som vägrade lämna ifrån sig sin docka och vagn.

Hästen plopp fick de ha tillsammans   .

Blev ju bråk direkt syskon kärlek, ibland vill man bara slita sitt hår när de bråkar   .

     

Idag har alla barnen varit samlade och dessutom fick jag med alla på bild ,kan ju säga att det är inte ofta det händer som jag skrev plötsligt händer det.


Armbrytning blev det oxå fy vad starka de är de vann över mig direkt för så stark är ju inte jag.

   .

Nu ska jag se lite på barnprogram med de små  innan de  ska sova.

Imorgon tänkte jag överaska barnen med något .

Vad får ni veta i morgon.

Ha det bra så länge

kramizzar   



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards