Alla inlägg den 25 februari 2017

Av linda - 25 februari 2017 21:57

Hej på er 

veckan bara flög iväg från mig och de tyckte barnen oxå.

Det var sport lov denna vecka.

Tog barnen lite ledigt från fritids och dagis när jag ändå inte jobbade.De var där bara i onsdags och torsdags.

på måndagen hade jag alla barnen samlade och tänk att alla komm med på samma bild inte ofta det händer .

 

så klart skulle vi ha armbrytning jag har ju ingen styrka nu när jag har gått ner i  vikt helt svag får väll köpa lite hantlar eller nått så jag får upp styrkan igen   

Pontuz och casper hade armbrytning starka är dem båda ,men Pontuz vann.

 

I tisdags gick vi till stan för att hämta Antons medicin och jag överaskade barnen med lite fika på cafe karidal som de har längtat och frågat när vi ska dit.Anton kunnde inte följa med för han mådde inte så bra . Det blev goda ostbullar och läsk.Kaka blev det sen efter .Man kan verligen koppla av där när man fikar finns leksker till barnen oxå som de lekte massor med.

           

Det är tur man man har en stark storebror som orkar bära alla tre samtidigt sa Lolo till casper.

 

Idag var vi på pokemon promenad.Vi gick till ica och en massa pokemonstop på vägen.

Barnen skulle handla lördags godis .Jag handlade jag med fast det säger vi inget om   .

Såg att på skylten där ute på ica har det kommit två nya leverpastejer och vi som inte äter något med fläsk så tänkte jag att vi skulle prova.

De var rikigt goda båda två ,men godast var kycklingen så god att man hade kunnat äta rätt ur paketen.

 

Detta är ett måste på vårt frukost bord här hemma nu.

Nu när alla barnen sover tänkte jag på att komma ikapp lite serier , fast jag känner hur det drar i tittgluggarna så lite sömn hade kanske inte häller varit fel det häller.

Ni får ha det så bra så länge 

kramizzar  





Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards