Alla inlägg den 20 april 2017

Av linda - 20 april 2017 22:40

hello på er 

Här är det helt tyst i huset bara lite (host ,host)snarkningar som hörs.
 

Idag har jag varit ledig och jag och flickorna passade på att göra lite på stan medans grabbarna var i skolan.

Vi var så lata idag så det fick bli bussen till tjejernas förtjusning de älskar att åka buss.

Det fick bli en runda på apoteket hämta lite mediciner till något av barnen.

Fanns inget inne så det fick ju fixas.

Viste ni att på apoteket kan man både läsa tidningen och hoppa hage kul tyckte flickorna   .

   

Bra för mig för då sprang de inte runt överallt.

En tur till ica fick det bli med .Lite gott hamnade i korgen som igentligen inte skulle vara där ,men är det en mys dag så är det och då säger vi inget utan bara njuter av det goda fast det inte är lördag.

Flickorna var lite förvånade för nej det var inte lördag idag,men vi köpte donats med olika färger på och läsk och påskmust som vi inte skulle handla men påskmusten kostade 5 kronor så då blev det några flaskor med hem.

Idag tvingade barnen mig att se på hur man öppnar kinder ägg (som om jag inte redan viste hur man gör   )

Mamma vist är det kul och spännande när de öppnar ,ja jätte spännade svarade jag( fast jag nästan somnade i soffan)

     

Vad gör man inte för barnen och länge var det oxå vi tittade .Jag skyllde på att jag var ju tvungen att gå och laga lite mat för annars blir vi så hungriga.De köpte de   .

Nu får det bli lite gott te här. Jag är ju  ingen kaffe drickare  usch nej ,men te med mjölk och sukketer kan jag inte vara utan måste till och med börja dagen med en kopp te.Guld värt.

 

Nu får ni alla ha det så bra .

kramizzar  







Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards