Alla inlägg under juli 2017

Av linda - 20 juli 2017 13:23

Hej på er där ute hoppas ni har det bra.

har har det inte varit så jätte varmt tycker jag men idag är det 21 grader ute helt otroligt ,hej sommaren hoppas det håller i sig.

dagararna går snabbt och tar till vara alla lediga stunder .Här på området har Unga för unga haft lite aktiviteter för barnen som bor i eslövskommun.Rikigt bra tycker jag det är .Jag gick dit med mina fast vissa inte hade åldern inne ,men det gjorde inget sa de.Polisen komm oxå dit och visade sig för barn och ungdomar där ,bra gjort av dem.

Lolo hade med sin kompis oxå  rita och spela trummor eller läs (plast krukor).

rikigt kul de fick trumm pinnar oxå att spela med   .

barnen vill att vi ska köpa trummor nu ,men det kan jag säga att det blir det inte nää fy vilket liv det hade varit stakars grannar.

tog så klart lite bilder .

     

 

Tisdags åkte jag och barnen till stadsparken i Lund.

Jag hadde inte varit där sen jag var liten och var nyfiken på hur det såg ut ,kan ju säga att barnen älskade det .Blir en tur dit igen redan i morgon .

Fanns prinsess slott oxå som flickorna älskade oxå där.

           

köpte fika och tog med oss .Det fick bli en tur till Nova lund  oxå där vi gick i lite affärer ,köpte lite det var ju en massa rea och en runda på max för lite mat.Anton var oxå med men han kom inte med på bild han satt med sin kompis och åt maten klart de ska sitta själv grabbarna och prata .

 

Nu har jag att göra så ni får ha det så bra så länge .

kramizzar  

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards