Alla inlägg den 25 september 2017

Av linda - 25 september 2017 15:03

Hej

Tog en pause i sovandet eller jag kunde inte somna om igenSå jag satte mig här en stund ska snart hämta hembarnen tänkte om jag inte kan sova mer så är det bättre och skönt för dem attt kommma hem tidigare.

Har ju ett nattvikariat så jag måste ju ha lite sömn.

Ihelgen var vi som många andra på ica och handlade fy vad med folk det var men träffade många där.

tårta bjöd de på eller glass.Fiske damm fanns oxå fast vi fick plocka bort nästan allt godis vi äter ju inte gelatin från svin. Elissa äter ju inte choklad häller för hon är ju mp allergiker.

Jag köpte godis så de fick ändå.

Ansikts målningarna var populärast tyckte barnen och så fint gjorde var de med.

Jätte duktig var tjejen som målade dem.

       

Elissa somnade i vagnen så jag lyft in henne i sängen och tänkte inte mer på de sen när jag packade upp varorna.Då kommer hon och pillar sig i näsan och säger här mamma är dem. Diamanterna från ansiktsmålningen har hon pillat upp i näsan.Hur tusan ska jag få ut dem nu då?

Jag gav henne välling så hon låg ner och hämtade pinsetten och fick ut dem,sån tur verkligen.

Känner mig så dum att jag inte tänkte på de att hon kunde pilla upp diamanterna i näsan.Gjort är gjort och kan inget göra åt de mer än att lära av mitt misstag.

Elias var ju zombi och hade målat svart vid ögonen fick icke bort de svart så han fick gå med de så.  

Sa till jasmin att vi skulle äta kvällsmat kan du tvätta händerna så vi kan äta.

 

här hade hon tvättat händenra eller rättare sakt ansiktet med och tvätta bort det helt ville hon inte för då gick det ju bort de fick ju alla duscha så det försvann.

Ibland tar jag med mig några av barnen ibland bara ett barn för de ska få lite extra tid med bara mig.Jasmin och lolo vilje följa med till affären och sen kom Anton oxå dit.

Köpte vars en läsk till dem en såndär liten mini cocacola burk. Jasmin var jätte syr när hennes tog slut hon ville ha mer men får vänta tills på lördag. sura miner blev det 

 

Nu får det bli lite mer sömn här så jag orkar i natt.

Ha det bra så länge

kramizzar  




Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards