Alla inlägg den 21 november 2017

Av linda - 21 november 2017 05:56

Hej på er
Hur har ni de?
Vi ge det bra i kylan.
Har blivit kallt så snabbt. Snart kommer nog snön Oxå.
Dagarna flyter på hinner inte med riktigt.
Vi var ju på minneslunden och tände ljus för min mormor och för Lucas.
Eftersom vi var alla samlade passar jag på att ta bilder. Fick fråga en tjej som oxå var på minneslunden om hon ville hjälpa mig att ta bilder så jag med kunde vara med. Ska skicka i väg bilderna och rama in de.

Är så nöjd med bilden.
Vi har ju haft lite födelsedagar med.
Min mormor skulle ha fyllt år den 15 november hon är så saknad

Elissa fyllde 3 år den 17 november. Fast hon skulle komma på julafton 6veckor tidigt komm hon och föddes på världs prematur dagen istället.

Elias fyllde år igår den 20 november. Hela 7 år är han nu. Inte klokt ju vart tar tiden vägen. Elias ville inte ha några presenter när han fyllde år. Han önskade bara att få grilla korv och tunnbröd. Även fast pinnbrödet blev misslyckad så var han nöjd.
Så klart fick han även presenter.
Han var nöjd över dagen.
Nu får ni ha det så bra så länge.
Kramizar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards