Direktlänk till inlägg 1 maj 2018

Maj Maj måne ,jag kan lura dig till Skåne

Av linda - 1 maj 2018 22:32

Hej på er 

Hoppas ni alla mår bra .Här är det okej med oss bara jag som är så jäkla förkyld och har varit i snart tre veckor med hosta med.Jobbigt men det är bara att stå ut.

Maj månad är här och de närmar sig med stora steg tills det är skolavslutning och barnen längtar så .

 

I lördags åkte vi till Lund och till Hemma kväll,de firade 10 år och hade tävlinga och om man köpte lösgodis så fick man en handuk, barnen köpte godis alla fick vars en godispåse vi vuxna med och barnen betalade själv sitt godis så de fick en handuk och var jätte glada .

     

Tur man har märkpenna så man kan skriva namn på de baraannars blev det bråk om vems som är vems.

Idag gick jag och barnen till affären och köpte fika ,blev lite hatt provning med 

 

sen gick vi till en lekplats vid oss och fikade synd det bara var så kallt för det blåste massor.

   

Har tagit en bild på mitt äldsta och minsta barn.Rikigt bra blev bilden .

 

Fick ta en pause när jag skrev inlägget ,Elias fick massor av näsblod och jag tåler inte se så jätte mycket blod så jag blev snurrig och var tvungen att sätta mig ner med honom,så nu är jag trött så det får nog bli sängen här tror jag .

Jag säger god natt sov så gott för det ska minsan jag göra

 

Ha det bra kramizzar  



 
 
Anneli

Anneli

2 maj 2018 03:03

Tack för din kommentar. Ja du får oxo krya på dig o hoppas att familjen klarar sig. Sov gott ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 26 juni 2023 18:47

Hej på er där ute hoppas ni har det bra. Jag har inte använd min blogg på länge ,men det var för att jag var tvungen att fly med mina barn ,vi lämnade allt alla minnen allt, Vi flydde pga våld i hemmet har levt med våld i nästan 11 år.På senare t...

Av linda - 11 november 2020 09:17

Hej på er där ute. Hoppas ni alla har det bra trots denna pandemi vi är i just nu. Jag har inte varit så aktiv här inne men tiden har inte funnits . Dagarna flyter på och det är redan vinter ,fast vi har tur här nere i skåne här är vädert milt ...

Av linda - 3 april 2020 16:15


hej på er  Eftersom många har frågat om mitt recept på min Thai curry gryta så tänkte jag dela med mig av mitt recept.   6 kyckling file som delas i små bitar   1 msk olja 1 påse wokade grönsaker 2 burkar strimlad bambuskott 2-3 burk...

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska , Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark oc...

Av linda - 25 december 2019 23:08


Hej på er där ute Hur är det med er ? Här flyter allt bara på i raskt tempo snart är december slut ,men innan den är slut tänkte jag ge er lite uppdatering lite om vad som hänt sen jag bloggade sist. vi har varit på mamma Måds boksläpp boken Vi...

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards