Alla inlägg den 27 juni 2018

Av linda - 27 juni 2018 18:52

hej på er .

satte mig här och andas lite .Har en massa måsten att göra,men det får faktiskt vänta.just nu har jag pizza deg på jäsning så jag passar på att sätta mig här en stund. samer och barnen var så gulliga de vet ju att jag lätt får blodtrycksfall om jag dricker för lite och idenna värme så behöver jag dricka ,blev väckt av detta 

 

lolo väckte mig och sa att pappa hade sakt att jag måste äta detta ,hon blev sugen på väg till sovrumet så hon åt den ena melonbiten   .

vi har varma dagar så vi passade på häromdagen att  göra egna glass strutar som vi köpt och  som dessutom var gröna och smakade päron,grilla hemagjorda hamburgare och kebab och så klart enligt barnen så måste det grillas korv med.

 

super gott.

Har ni sett fotbollen ,tyvärr så kunde jag bara se slutet och så klart har jag blå och gul hidjab till dagens ära .

 

ser helt trött ut ,men det bjuder jag på man kan inte vara pigg alladagar.

nu plingar klockan och pizzadegen är färdig jäst så ni får ha det så bra idag .

kramizzar   

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Skapa flashcards