Alla inlägg den 9 juli 2018

Av linda - 9 juli 2018 22:53

hej på er . Igår var ingen bra dag här hos oss. Jasmin skadade sig i går rejält.

jag ringde vårdcentralen samtidigt som jag satte in barnen i bilen så komm iväg snabbt till vårdcentralen.

Jasmin fick in foten i cykelhjulet när hon åkte på cyklen så ekrarna slet i sönder huden på henne så hon fick ett stort öppet sår.De la om såret och ville vi skulle komma till baka idag så de fick titta på de.

 

Det hade kommit blod igenom bandaget och att såret hade börjat lukta lite och svullnaden hade inte lakt sig utan det hade blivit vätska runt såret  eftersom hon inte ville gå på foten trots alvedon. En odling är tagen på såret och i morgon när vi är där igen och får de omlagt så får vi veta om de sätter in antibiotika eller inte.I kväll har hon gått mer på foten så det känns ju ändå skönt att hon rör på den och är aktiv med den så vi får ner svullnaden.

 

fast hon har ont så håller hon ändå humöret upp och är glad ändå och säger mamma det kunde ha varit värre.

så snabbt en olycka är framme alltså. Ni får hålla tummarna för oss i morgon.jag gick ju av i morse och har inte sovit änn så är trött men när jag lägger mig på kudden så är jag klar vaken så vi får se när det blir sömn för mig. Ska ta min värmekudde och värma den för brukar sova bättre då när jag har den på axlarna.

måste bara berätta att äntligen har jag hittat en vegansk choklad att ha på mackan och det bästa av allt är att den är super god jag smakade oxå den smakar jätte gott ,elissa älskar den massor.

   

Nu får jag prova om jag kan sova ska upp tidigt och lämna de andra på dagis och fritids och sen går jag och jasmin upp till vårdcentralen för sen måste jag sova så jag orkar jobba natten. 

Ha det bra så länge

kramizzar  

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards