Alla inlägg den 22 september 2018

Av linda - 22 september 2018 23:17

Hej på er
Ligger just nu här i sängen och kan verkligen inte sova. Första gången som Lolo sover borta och denna mamman är orolig och nervös över det. Fast det går nog bra ändå.
Dagarna här flyter på som vanligt och jasmin fyllde år den 13 september, hela 5 år blev hon .

Vi firade henne med massa presenter och så klart födelsedags fika med en massa sång. Bästa presenten var en flamingo gosedjur hon blev så glad att tårarna Komm.
Hon älskar flamingo och fjärilar.

Hon fick pengar oxå av casper och av dem köpte hon ett armband som hon älskar

Idag gick vi på loppmarknad i sallerupskolans matsal.
Hittade en helt ny overall till Lolo att ha nu när snart vintern är här, fyndade massor.

Nu är det väll dax att göra ett nytt försök att få lite sömn,men först värma min vete kudde så jag inte fryser annars fryser jag nästan ihjäl på natten.
Är så frusen av min kan ju säga att jag längtar inte till vintern.
Nu får ni ha det så bra
Kramizzar

Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards